Slevy:

Při nákupu nad 2000 Kč - poštovné ZDARMA


Kontakt

NUTRISTAR s.r.o.
obchod@nutristar.cz

Výrobní závod a prodejna:

Masarykova 975/4
252 19 Rudná u Prahy
Tel. +420 311 610 254 
Tel. +420 721 811 323 
Provozní doba prodejny: 
po - pá: 8:00 - 15:00 hod.

Prodejna se nachází v 1. patře

Sídlo:

Starochuchelská 29/6
159 00 Praha 5
Tel. +420 724 888 727


Vstup do obchodů:


Naše další stránky:


Partnerské stránky:

Fitness v Praze

Team sport - Adidas,Nike, Asics, Mizuno, Hummel

Originální parfémy světových značek za bezkonkurenční ceny

Podporuje mojeID

» A to mám jíst pořád to stejný?
„A to mám jíst pořád to stejný?….“

Hned na úvod tohoto článku ujasním, proč článek nese zrovna tento název. Tak přesně s tímto dotazem, a nebo spíše připomínkou se setkávám velice často, a to u klientu kterým dělám jídelníčky a také u svých přátel, kterým pomáhám s jídelníčkem.

Dlouho jsem se rozhodoval jakou formou vám všem, kteří mi kladete tento dotaz poradit, tak mě napadlo, že se s vámi podělím o pár receptů na běžná jídla, jen budou trochu v jiné formě. Napadlo vás někdy, že si v dietě můžete dát papriky plněné masem s rajskou omáčkou? A co takhle na snídani palačinky? A nebo na  večeři zmrzlinu? Ano stále mluvím o dietě, i když vám to tak třeba nepřijde. V následujících receptech vám ukáži, že dieta není jen o „bílém mase a rýži“. A pokud nejste ve finální přípravě na soutěž, tak si troufnu říci, že většinu těchto jídel si můžete dopřávat i v přípravě na soutěž.

Ne každý člověk je kreativní ve směru vaření, třeba já, když vidím, že na oběd mám mít kuřecí maso, rýži a libovolný druh zeleniny, tak mi v hlavě hned proletí myšlenka, že si mohu udělat rizoto. Tak myslím, že řečí okolo už stačilo a podělím se s vámi tedy o nějaké alternativy jídel aby jste nemuseli jíst pořád to stejné.

Snídaně

Ovesné palačinky (dieta/objem)

Potřebné suroviny: 120g ovesných vloček, 5 celých vajíček (v dietě 4 bílky, 1 celé vajíčko), 1 lžička skořice, 100ml odtučněného mléka (v dietě vody), sladidlo dle chuti.

Náplň: 100g odtučněného tvarohu, 30g kvalitního kakaa a nebo proteinu (příchuť proteinu je na vašem rozhodnutí) sladidlo dle chuti.

Postup: Ovesné vločky rozemeleme mixérem na jemnou mouku, přidáme vajíčka, mléko/vodu, skořici a sladidlo. Všechny suroviny společně promícháme mixérem na hladké těsto. Na rozpálenou teflonovou pánev nalíváme těsto, které si rozdělíme cca na 4 palačinky. Mezi tím co se nám palačinky pečou, si uděláme náplň, ta je velice jednoduchá. Tvaroh smícháme s proteinem/kakaem a sladidlem. Hotové palačinky potřeme náplň a stočíme.

Oběd

Rizoto (dieta/objem)

Potřebné suroviny: 150g rýže, 200g kuřecích prs, zeleninová směs na rizoto, cibule, olivový olej ve spreji, sůl, pepř, mletá červená paprika.

Postup: Jako první si dáme vařit rýži (dle návodu na obalu), zatím co se nám rýže vaří si rozehřejeme teflonovou pánev, kterou postříkáme lehce olivovým olejem, na rozpálenou pánev přidáme na jemno nakrájenou cibuli. Cibuli opečeme do zlatova, poté přidáme na nudličky nakrájené kuřecí prsa, k masu přidáme předvařenou zeleninovou směs, vše osolíme a opepříme dle chuti, nesmíme zapomenout ani na červenou papriku. Na konec k masu přidáme uvařenou rýži a vše společně promícháme a prohřejeme.

Papriky plněné masem s rajskou omáčkou. (dieta/objem)

Potřebné suroviny: 2 velké zelené papriky, 200g hovězího mletého masa, 1 celé vajíčko, sůl, pepř, 30g rýže, rajčatový protlak, skořici, sladidlo, 100ml odtučněného mléka.

Postup: Mleté hovězí maso smícháme s 1 vajíčkem a 30g vařené rýže, směs osolíme a opepříme. Očištěné papriky naplníme směsí, zabalíme do alobalu a dáme péct do trouby. Mezi tím co se nám papriky pečou, si uděláme omáčku, na kterou použijeme 100% rajčatový protlak bez přidaného cukru. Do hrnce si nalijeme cca 300ml vody do které přidáme rajčatový protlak, společně necháme chvíli provařit, poté přidáme sůl, špetku mleté skořice a sladidlo dle chuti. Na konci omáčku zjemníme odtučněným mlékem (v přípravě na soutěž bez mléka!). Hotové papriky a omáčku podáváme s rýží.

Hovězí na žampionech s hranolky. (dieta /objem)

Potřebné suroviny: 200g hovězího masa, 100g žampionu, 100g dia kečupu, sůl, pepř, 300g brambor, olivový olej ve spreji.

Postup: Na rozpálenou pánev stříkneme olivový olej, poté přidáme nakrájené žampiony, společně restujeme až do změknutí žampionu, přidáme na nudličky nakrájené hovězí maso, vše osolíme a opepříme dle chuti, do směsi přidáme kečup a 300ml vody, společně vaříme až do změknutí masa. Brambory oloupeme a nakrájíme na hranolky. Nakrájené hranolky osolíme a dáme péct do trouby na pečícím papíru.

Večeře

Zmrzlina (dieta/objem)

Potřebné suroviny: 250g odtučněného tvarohu, 30g čokoládového proteinu, 1 lžíce kakaa, sladidlo, 30g oříšku.

Postup: Tvaroh smícháme s proteinem a kakaem, sladidlo rozpustíme v 50ml vody a přidáme do tvarohu, společně rozmícháme na jemný krém. Krém dáme do nádoby, kterou si vyložíme alobalem (pro snadnější vyjmutí). Krém posypeme  rozdrcenými oříšky. Krém dáme ztuhnout do mrazáku cca na 2 hodiny.

 

Toto je jen zlomek receptů které jde vymyslet a je jen na vás jestli budete jíst pořád to stejné a nebo budete trochu kreativní a uděláte si dietu příjemnější. Doufám že jsem vám tímto alespoň trochu pomohl a inspiroval vás.

„Každý den si tvoříte sami!“

Tomáš Vlha

23.11.2014